sobota, 7. marec 2015

NOVA SPLETNA STRAN

Ko sem pred letom in pol začela s pisanjem spletnega dnevnika, sem se povsem zadovoljila z aplikacijo Blogger. Ker mi je vrtiček za pisanje postal premajhen, sem se odločila, da se preselim na bolj prijazno okolje in ustvarim svojo pravo spletno stran Andreja's WORLD

Spletna stran bo vsebovala enako vsebino - potovanja, izlete, namige za kulinarična razvajanja ter predloge za športne aktivnosti. Od danes bodo vsi novi zapisi samo na novi spletni strani, vse obstoječe zapise pa sem uspela tudi že v celoti premakniti. Ne boste verjeli, nabralo se je neverjetnih 300 objav.

Se beremo na Andreja's WORLD, ki bo tudi iz dneva v dan dobivala popolnejšo podobo. Vesela bom vsakega vašega obiska.

https://worldthroughandrejaseyes.wordpress.com/




2 komentarja:

Saša S. pravi ...

Rada berem tvoje zapise, je ravno prav besedila in lepo opremljeno s fotografijami ... raje bi potovala, a žal večkrat ostane samo želja... sicer pa ČESTITAM ZA NOVO SPLETNO PODOBO.

Andreja pravi ...

Saša, najlepša hvala. :) Zelo sem vesela in prav to je eden od razlogov, zakaj sem se odločila za pisanje. Za tiste, ki razmišljajo o takšnih potovanjih in za tiste, ki potujejo z mano skozi blog. In hvala za čestitke. Bo trajalo, da bo postal vrhunski, a z majhnimi koraki se daleč pride. :) Tudi jaz te redno spremljam in berem, tako da tudi vse pohvale in čestitke z moje strani. Se bereva... :)