sobota, 13. julij 2013

MADEIRA: VZHODNI KROG (4. dan)

Pico de Arieiro, Madeira, Portugalska
foto: MatjazP

Četrti dan sva namenila ogledu vzhodnega dela otoka. Še danes sva imela najet avtomobil, zato sva dan resnično izkoristila. Začela sva enako kot včeraj, vendar danes s polnim rezervoarjem. Najprej na Pico de Arieiro po razgled. V slabe pol ure se povzpneš iz obale na 1800 metrov nad morjem. Kot bi bil na drugem planetu, pogled pa fantastičen.

Pot sva nadaljevala po manjši lokalni cesti mimo Portele do mesta Machico. In nato naprej v Canical do muzeja kitolova. Na Madeiri so bili začetniki kitolova in muzej je temu posvečen v celoti. Zanimivo za starejšo in tudi seveda mlajšo populacijo.

Letališče v ozadju in Machico, Madeira
Muzej kitolova, Canical, Madeira

Okrog poldneva sva prispela do najbolj vzhodne in najbolj prepoznavne točke na otoku - Ponta de Sao Laurenco. Malce drugače sva si vse skupaj predstavljala. Avtomobil moraš parkirati in urno na pot. Nisva vedela, da je toliko hoje do razgledne točke. Če sva že tukaj, pa greva. Še sreča, da sem imela v nahrbtniku dovolj vode in kakšen prigrizek, ker drugače bi se slabo končalo. Dobri dve uri hoje, gor in dol, po žgočem soncu - hoja po drugem planetu. Vendar je vsak korak poplačan z neverjetnimi pogledi na obalo - plaže in neverjetne klife. Po dveh urah pa še nagrada - veličasten pogled na svetilnik.

Med potjo, Ponta de Sao Laurenco, Madeira

Na koncu, Ponta de Sao Laurenco, Madeira

Nazaj grede sva se ustavila še v mestu Machico na kosilu. Mesto je lepo, novo, urejeno in ima celo(umetno) peščeno plažo. Mivko so si kar lepo pripeljali iz Afrike.