četrtek, 11. julij 2013

MADEIRA: DRUŽENJE Z DELFINI (2. dan)


Delfini, Madeira, Portugalska
foto: MatjazP

Izpolnila se mi je življenjska želja - preživeti dan v družbi delfinov. Razigrane delfine v morju sem si želela od nekdaj videti. Pred odhodom na Madeiro sem prebrala, da jih je tukaj možno videti in celo plavati z njimi. Moje oči so se iskrile od veselja. Plačala sva si 3,5 urni popoldnaski (15h) ogled delfinov s katamaranom. Popoldan so menda delfini najbolj razigrani. Iskreno - pričakovanja niso bila prav velika.


Hotel The Ritz, Madeira, Portugalska
foto: MatjazP
Dopoldan sva preživela v centru mesta. Pregledala sva vse skrite kotičke, si privoščila kavo in čaj v slovitem hotelu The Ritz, kosilo v odlični restavraciji. 









Center Funchala, Madeira, Portugalska
foto: MatjazP

Popoldan smo izpluli iz pristanišča s katamaranom in že po prvih nekaj metrih zagledali skupino delfinov. In nato drugo, tretjo... Okoli nas so dve uri neprestano plavali zelo razigrane skupine delfinov. Bila sem ganjena do solz. :) Občutila sem neizmerno srečo. Kapitan nam je tudi povedal, da je tukaj vse leto ogromno delfinov, vendar niso "domačini". Z njimi ni možno plavati in se igrati, kot npr. na Floridi, saj niso tukaj rojeni in so samo v "tranzitu". Torej potujejo mimo in niso udomačeni za igro. Videli smo dve vrsti, ene večje in druge manjše, lisaste. Skakali so iz vode, plavali pred katamaranom cel čas, vijugali sem ter tja. Noro doživetje... :) Želje in pričakovanja so izpolnili do zadnjega in res so me razveselili. Nikoli ne bom pozabila tega krasnega dne z delfini.






Cabo Girao, Madeira, Portugalska
foto: MatjazP

Nazadnje smo se ustavili za kopanje še pod največjim klifom v Evropi, Cabo Girao, ki meri v višino neverjetnih 580 metrov.



Stroški dneva skupaj = 198 eur
- hotel = 50 eur
- čaj, kava = 6 eur
- kartice = 13 eur
- vodič z zemljevidom Madeira = 13 eur
- ogled delfinov = 60 eur
- voda, ostalo = 6,40 eur