sobota, 1. marec 2014

KOSTARIKA: VULKAN POAS (21. dan)

Med obiskom Kostarike lahko izbirate med ogledom kraterja vulkana Poas ali Irazu. Oba sta dokaj lahko dostopna bodisi iz glavnega mesta San Jose bodisi iz Alajuele. Midva sva se odločila za prvega, ker je iz Alajuele le-ta bližje. Zbudiva se v krasen, sončen dan. Včeraj zvečer je celo padlo nekaj kapelj dežja - prvič na potovanju. V recepciji so nama povedali, da so to bile sploh prve kaplje dežja v letošnjem letu v Alajueli. Danes smo 1.3.2014. To je dan za krater vulkana Poas.

Fascinanten krater še delujočega vulkana Poas.
Vulkan Poas, Kostarika

Čeprav sva mislila, da veva s katere postaje pelje bus na vulkan Poas, sva se pošteno zafrknila. Tudi receptorka nama ni dala točnih navodil, zato se pošteno namučiva. S tem, da sva si vse natančno prebrala na internetu in še sva pošteno iskala pravi bus. Jao... Še sreča, da naju je opazil prodajalec sadja, kako izgubljeno tavava po ulici gor in dol, zato naju usmeri do pravega izhodišča.

Avtobusna postaja, s katere vsak dan odpelje bus do vulkana Poas ob 9.15.
Alajuela, Kostarika

Končno zagledava še nekaj drugih turistov in nama pošteno odleže. Iz Alajuele pelje samo en bus na dan in to točno ob 9.15. Če zamudiš, je jutri nova priložnost. :) Bus je čisto poln, saj je sobota in res vrhunsko vreme. Na nebu ni niti enega samega oblaka. Joj, kako se nama smeji. :) Videla bova krater delujočega vulkana Poas. Na busu je tudi veliko domačinov, saj je krater s parkom tudi za njih krasna izletniška točka.

Iz kraterja vulkana se pošteno dimi, nam pa dela preglavice vonj po "gnilih jajcih".
Vulkan Poas, Kostarika

Bus se ponovno vzpenja po hriboviti pokrajini porasli s kavovci. Povzpnemo se na višino 2.600 metrov nad morjem in zrak je precej redkejši, vročina ni več tako huda, sonce pa je zelo močno. Kupimo vstopnice za park in pešačimo v koloni po asfaltirani in lepo urejeni poti kakšne pol ure. Tam nas pričaka seveda množica turistov in krasen krater delujočega vulkana Poas. Premer kraterja je 1.300 metrov in iz njega se pošteno dimi, zato je v zraku moteč vonj po žveplu (beri gnila jajca). Slikanje levo, desno, zgoraj, spodaj, dokler ne začneva pošteno kašljati in se odpraviva še do jezera.

Krasno jezero, ki je nastalo ob napolnitvi kraterja z deževnico.

V še enem kraterju, se je napolnilo z deževnico, je sedaj krasno jezero. Vrneva se do izhodiščne točke, kjer je še zelo zanimiv "vulkanski" muzej ter manjša okrepčevalnica in trgovina s spominki. Nič pametnega za početi, zato se res dolgočasiva do 14.30, ko odpelje bus nazaj proti Alajueli. Sva pa zelo, zelo vesela, ker nama je uspelo videti krater vulkana v njegovi najlepši podobi. Jupiiii za zaključek potovanja.

Pacifiški ognjeni obroč. Kostarika ima kar 13 vulkanov.
Muzej, Vulkan Poas, Kostarika

Da končava v stilu kot sva začela, si na tržnici privoščiva še zadnje kosilo na Kostariki med domačini. Tržnica kot vse druge, v oči mi je padla le stojnica s čipsom na kilogram. To je pa mogoče samo tukaj... Jao, Kostarika, malce bolj pazite na zaužite kalorije. :)

Stojnica s čipsom na kilogram na tržnici.
Alajuela, Kostarika

Riž z rakci in zelenjavo - porcija za cel teden.

Steak z zelenjavo in krompirjem.

Skupaj stroški dneva = 85 eur
- hotel Catedral = 46 eur
- bus do vulkana Poas = 5.000 ¢ (6,9 eur)
- vstopnina Poas = 20 $
- kosilo na tržnici = 6.000 ¢ (8,2 eur)
- trgovina = 5.570 ¢ (7,6 eur)

Tečaj: 1 EUR = 730 ¢

Pot Alajuela - vulkan Poas.