petek, 11. februar 2011

TAJSKA: KOH TAO (7. dan)

Končno sem se naspala (12 ur) in prišla malo k sebi. Jutranji tek po glavni cesti. Aja, druge sploh ni. :) Prav potrebovala sem malo rekreacije, ampak je pa tako vroče, da skoraj izdahnem. Kraljevski zajtrk, popoldan na plažo. Malo sem jezna - pozabila sem že, kako zelo sovražim mivko. :)



Sem pa res smešna... Povsod je je polno. K sreči mi pomaga prijazna prodajalka, ki mi proda neko ruto, ki je zakon. Mivko samo streseš z nje. Kopalna brisača je tu res neuporabna. Ok, morje pa tudi ni to, kar sem pričakovala. Popoldan ga kar ni in se ne da priti do vode. Ja, oseka je tako močna, da je potrebno na plažo hoditi zjutraj, ker popoldan morje enostavno izgine v daljavo. Ja, res je. In po tleh so korale, ki režejo podplat, tako da ne moreš do morja. Glej ga zlomka. Pa še tema je ob 18h, tako da bo treba obrniti navade. Zjutraj na plažo, popoldan potepanje, če želim imeti kaj od svojih morskih počitnic. Zrak ima 35 stopinj, voda pa 30 stopinj. Božansko poležavanje pod palmo s knjigo. Odličen pad tai s škampi in zvečer sprehod ob sončnem zahodu po plaži. Jutri snorklanje okrog otoka... Komaj čakam pisani podvodni svet. :) 





Skupaj poraba = 33 eur
- hotel = 1000b
- voda = 60b
- kosilo = 220b
- sladkarije = 50b
- ananas = 20b