ponedeljek, 7. februar 2011

TAJSKA: RAZISKOVANJE BANGKOKA (3. dan)

Ker sem še vedno brez prtljage, moram vsaj še eno noč preživeti v Bangkoku. Tako obrnem svoj prvotni načrt na glavo. V tisti vročini imam v mislih samo še plažo in morje. Nič drugega... Tako da najprej na jug in potem dalje. Noč je bila katastrofalna. Očitno je hotel nad diskoteko in glasba mi je nabijala do 6h zjutraj. Seveda je tudi jet leg naredil svoje. Nisem mogla zaspati do 3h. Hihihi... Hotel je super, ampak v tem đumbusu ne morem spati. Na lov za novo sobo v eni ulici stran, kjer ni nočnih lokalov.



Ok, to sem uredila, pozanimam se še kako naprej in grem na kosilo - pad tai s škampi. Njami... :) Malo grem po ulicah gor in dol in seveda kot vse turiste (pa čeprav so me na to opozorili kolegi) me naloži tuk tuk, da mi razkaže mesto. Čeprav mu govorim svoje lokacije templjev, me pelje po svoje k njihovim prodajalcem blaga in vsega možnega. Ker nočem nič kupiti in sodelovati, me seveda pusti pri enem templju in odide brez plačila. Njegova škoda... No, zdaj pa pride na vrsto moja tajska - oljna masaža, palačinka z nutello in koktalj. OMG... to pa je življenje in to smešno poceni. :) Pozno zvečer mi Aleš prinese moj nahrbtnik in po 4-dneh imam končno svoje stvari. :))))




Poraba skupaj = 34 eur
- hotel = 650 b
- internet = 80b
- zemlejvid = 50b
- kosilo = 140b
- voda = 14b + 35b
- palačinka = 30b
- koktalj = 80b
- masaža = 250b
- masaža nog = 100b