sobota, 12. februar 2011

TAJSKA: SNORKLANJE - KOH TAO (8. dan)

Izlet s čolničkom okrog otoka in snorklanje v vsakem zalivu. Obljubljali so nam tudi, da bomo zjutraj videli morskega psa, saj pridejo vsako jutro v enega od zalivov. Seveda nisem verjela - gre za čisti marketing. :) V prvem krasnem zalivu gremo snorklati in že v drugem potopu zagledam vsaj 3 metrskega morskega psa. Itak sem bila tako presenečena, da nisem sploh dojela. V času dojemanja je gospod odplaval že daleč stran in to je bilo tudi vse.




Videla sva ga samo 2 iz te cele skupine - kakšna srečneža. :) Full dober občutek. Čeprav če bi plaval proti meni, bi pa "splohnevemkaj" naredila. :) Dan je prečudovit in podvodni svet je barvit, krasne ribice, korale, ježki, kumare... ni da ni. :) Na koncu se ustavimo še na majhnem otoku z belo mivko. Povzpnem se na razgledno točko. Kaplja mi z nosu, tako zelo je vroče in soparno. Ogromno turistov, hodimo kar v koloni. Večinoma so Kitajci in vsi se želijo slikati z mano, ker sem menda full lepa - visoka, bela, rjavi lasje. Evo, pomislim, druga kariera, če ne uspem doma nič narediti. Na ladjici spoznam par iz Švedske - on poročen s Švedinjo, je pa iz Čil. Zvečer gremo na večerjo in v lokal na plažo. Na plaži je vsak večer šov z gorečimi baklami. Super predstava... Na ulicah je tudi nekaj ladyboyev. Spoznam kar nekaj popotnikov - vsi so na poti vsaj leto oziroma več, kar me čisto vrže na tla. Koh Tao je znan po potapljačih. Sem prihajajo iz celega sveta delati potapljaške izpite za učitelje potapljanja in so tako tukaj po več mesecev. Zato je tudi ta otok manj žurerski od ostalih, ker so večinoma potapljači, in ti ne morejo dolgo lumpati v noč, ker imajo jutranje potope in je lahko zelo nevarno. Koh Tao je res zakon!!







Poraba skupaj = 72 eur
- hotel = 1000b
- izlet = 650b
- voda = 40b
- večerja = 240b
- krema za sončenje = 340b
- pijača = 800b