nedelja, 20. februar 2011

TAJSKA: NORA ZABAVA V PATONGU (16. dan)

Po takšni noči je bil nujno potreben daljši spanec. Po zajtrku prijatelji oddidejo domov, jaz na plažo. Ustavim se še pri krojaču. Včeraj so me fantje nahecali, da sem si dala tudi jaz narediti hlače, ker so menda najboljši krojači na svetu in materiali zelo kvalitetni. Pa sem rekla, da bom poizkusila. Cena je 20 eur za elegantne hlače iz najboljšega materiala. Vseeno je, tudi če jih oblečem samo dvakrat. Ker pišem blog junija 2013, lahko samo napišem, da boljših hlač še nisem imela v življenju, pa drugače nosim samo priznane blagovne znamke. Hlače imam na riti non stop že 2 leti in pol in jih imam najrajši. Izgledajo kot nove še danes. Samo malo so mi prevelike. :) Tudi naslednji dan poležavam na plaži in uživam zadnje ure na obali na počitnicah.



Skupaj stroški 2 dni = 80 eur
- hotel = 2000
- ležalnik = 100
- hlače pri krojaču = 500
- sadje = 40+60
- zajtrk = 140 +180
- večerja = 90+42+140+70