ponedeljek, 4. februar 2013

ŠRILANKA: RAZISKOVANJE OKOLICE INDURUWE (3. dan)

Po zajtrku si najameva tuk tuk do Aluthgame, kjer je eden največjih budističnih templjev na Sri Lanki, Kande Vihara (48m v višino). Nisva niti vedela, da je danes največji državni praznik in zato so vsi domačini pri templju. Vsi so lepo oblečeni, nosijo cvetje ter hrano na posvetitev, zato je obupna gneča. Šofer se seveda ponudi, da naju počaka in naju bo peljal naprej. In tukaj je finta, ki mi je že tako poznana, ampak sva ponovno nasedla. Ker te seveda čaka in te cel dan vozi po tvojih željah, je seveda cena temu zelo primerna, kar sva ugotovila zvečer. :) Nič hudega, iz napak se učimo.

Nadaljujemo do Brief Garden. Bewis Bawa je svoje življenje užival daleč stran od oči radovednežev, zato si je v džungli naredil krasno hišo z vrtovi. Fantastičen vrt in hiša z norimi modernističnimi arhitekturnimi idejami ter umetninami je bila za tiste čase nekaj nepojemljivega.

Pot smo nadaljevali do znane plaže Bentota, ki je res lepa in široka, vendar preveč v mestu za moj okus. Ker je bil dela prost dan, je bilo na njej tudi veliko domačinov. Osebno raje izbiram plaže in mesta, ki niso najbolj turistično oblegana.

Pot nas nato pelje še do enega kičastega templja v bližini (Wanawasa Raja Maha Vihara) in tam se odločiva, da sva zaključila z ogledi templjev. Vsi so isti in za razliko od Tajske tukaj želijo celo plačilo za ogled.

Odločiva se še za individualni Mangrove Tour, ki je v Bentoti zelo popularen. Voznik tuk tuja nama priporoča enega, ki na prvi pogled ne izgleda najbolje. Tudi ni prav poceni in še oba sva bila zelo skeptična ali bova res sploh kaj videla. No, na najino srečo, sva se zelo zmotila. Vzela sva 1 uro in bilo je fantastično. Videla sva v naravi krokodila, legvana, kuščarje, ptiče, netopirje... Navdušena!!

Še končna postaja - zavetišče želvic. Tega sem se najbolj veselila in sva si pustila za konec, ker je zelo blizu najinega hotela. V Kosgodi imajo več teh zavetišč in njihova primarna vloga je, da skrbijo za nataliteto želv. Gre za to, da želve pridejo valiti jajca na plažo in jih domačini poberejo, ker zanje precej zaslužijo. Jajca nato prodajo zavetiščem. Šele zdaj nama je bilo jasno, zakaj se zvečer toliko domačinov z baterijami sprehaja po plaži. Vsaka želva izvali približno 100 jajc in od tega je samo 1 ženskega spola. Te male želvice so pa zelo lahek plen in bi lahko izumrle. Tako jih potem v zavetišču izvalijo in želve moškega spola spustijo v morje po treh dneh, ženske pa obdržijo 5 let - dokler niso odrasle in niso več najlažji plen. Prekrasno doživetje, ki ga priporočam vsakemu.

No, na koncu dneva pa šok pri plačilu voznika tuk tuka in sva zaključila tudi s tem. Jutri greva na lokalni bus. :) Ugotovila sva, da so vstopnine res zelo zelo drage.