četrtek, 21. november 2013

Z NAPOL ODPRTIMI USTI

Verjetno je kdo že slišal za njih, ampak jaz še do takrat nisem. Moja izjemna prijateljica iz Zagreba me povabi na "babji večer". Ker sem bila v tistem času tako zelo zaposlena s službenimi potovanji, nisem niti vprašala kam greva. Še celo pošteno me je morala prepričevati naj se ji pridružim. Dobila sem navodila, da se moram lepo obleči in kam naj pridem. Ok, sem si rekla, pa grem...
 

2. april 2011, Zagreb, dvorana Kornati
 
Zanimivo... Vsi gostje urejeni, vsa zagrebška smetana, tema, šampanjci, oder... OMG, kam sem to prišla. Ona mi je ves čas govorila, da je to nora predstava in da bom že videla. In res je bilo - od začetka do konca sem imela napol odprta usta, ker nisem mogla verjeti svojim očem. CRAZY HORSE - kabaret iz Pariza. Sem ljubiteljica umetnosti in to je bil zame popoln večer. Uro in pol nepozabnega doživetja. Scenografije, koreografije, glasba, popolna telesa, kostumografija in Louboutinke... Ne najdem besed, s katerimi bi opisala svoje občutke.
 
Zelo enostavno - pojdite v Pariz in privoščite sebi (in partnerju) nepozaben večer s Crazy Horse (popolnimi) kabaretkami. Ne bom vam žal niti evra...
 
Naj se show začne.......
 
Crazy Horse, Pariz
Vir: lecrazyhorsepariz.com