torek, 3. junij 2014

POLNJENJE BATERIJ NA OBALI

Pogosto se odpraviva na našo Obalo. Predvsem so to vikendi med oktobrom in majem, saj je poleti prevelika gneča za tako majhen košček obale. Ampak v jesenskih, zimskih in spomladanskih dneh pa je obisk Obale nekaj najlepšega. Ko je na celini napovedano slabo vreme, se je najlepše odpeljati na sonček na Obalo in si privoščiti dolg sprehod ob morju.

Krožno pot začnete v Strunjanu pri solinah.
Strunjan, Slovenija

Pred dvema letoma sva prvič poizkusila prehoditi krožno pot med Strunjanom, Portorožem, Piranom, Fieso in nazaj v Strunjan. Nekoliko sva se sicer izgubljala, ker je res slabo označeno, ampak nama je vseeno uspelo. Pot je dolga kakšnih 10 km in je pravi balzam za dušo. Za celotno pot potrebujeva slabi dve uri zmerne hoje. Pot lahko seveda tudi pretečete ali prekolesarite z gorskim kolesom.

Del poti v Strunjanu in Fiesi poteka med krasnimi nasadi oljk.
Strunjan, Slovenija

Tartinijev trg, Piranska cerkev in pisane hiše.
Piran, Slovenija

Navodila za pot:
Parkirate v Strunjanu pri kampu in se podate skozi tunel v Portorož. Nadaljujete ves čas ob obali od Portoroža do Bernardina in Pirana. Po strmi poti, ki vodi do Piranske cerkve, nadaljujete pot po poti ob morju do Fiese. Čaka vas strma pot do vrha hriba, zavijete levo in nadaljujete v smeri ceste. Ko pridete do križišča, kjer lahko zavijete levo po strmi cesti navzdol, morate vi nadaljevati naravnost. Tukaj je precej slabo označena pot, tako da zlahka zaidete. Nadaljujete naravnost med hišami in na koncu poti zavijete pravokotno levo po ozki poti, ki pelje v gozd. Ko pridete iz gozda, greste samo še po glavni cesti naravnost do svojega avtomobila ob strunjanskih solinah.

Del poti nad Fieso poteka med hišami z drevesi, jeseni polnih kakijev.
Fiesa, Slovenija

Ozka pot nad Fieso, ki pelje v gozd.

Čudoviti pogled na Piransko cerkev iz gozda.

Karta Obale in označene poti za lažjo predstavo.