sobota, 20. julij 2013

GOZDNA VILA

Med redkimi spomini iz mojega otroštva je kampiranje na otoku Rabu v Loparju ("pješčeni raj"). Vsako leto julija smo za tri tedne postavili velik družinski šotor. Starša sta imela vse urejeno do potankosti in kampiranja smo se vsi vsako leto res veselili. Ker sem "morska deklica", obožujem morje, sonce, plaže in kopanje. Uživala sem vsako leto znova in se neizmerno veselila počitnic. Z mojim odraščanjem smo kampiranje v družini opustili. Jaz sem potovala po svoje, starši pa tudi. 

Glamping v gozdnih vilah, Bled, Slovenija
foto: MatjazP  


Po dobrih dvajsetih letih čisto naključno zaznam novo besedo "glamping". Moja raziskovalna žilica mi ni dala miru in sem našla glamping celo v Sloveniji. Glamping (luksuzno kampiranje) je skovanka iz besed glamour in camping. Pomeni kampiranje v naravi, le da s seboj ne potrebuješ opreme za kampiranje. Glamping nastanitev je v tujini že precej in nudijo res nore dogodivščine (več na Go Glamping).

Brez posebnih pričakovanj sva si lani julija najela gozdno vilo ter svojo kopalnico (na izbiro je skupna ali za doplačilo osebna). Gozdne vile so v kampu Zaka na Bledu, na jasi nad kampom. Zelo majhna, simpatična hiška s precej "štorastim" ležiščem, lučjo, vtičnico ter ob straneh še dva res majhna predala. Pred hiško ležalnika z mizico in senčnik. Kopalnica je oddaljena od hiške približno 100 metrov. Za hiško je na voljo lesen "škaf" z vročo vodo za romantično kopanje pod zvezdami (doplačilo). Zajtrk prinesejo v košari ob dogovorjeni uri pred gozdno vilo.

Izkušnja in lokacija odlični, tako da sva res uživala. Dokler nisva zvečer počivala na ležalnikih pred hiško in bila "lutki v izložbi". Večina običajnih kampirancev se je namreč po večerji sprehodilo po kampu do zelo "vročih" gozdnih vil. Zelo od blizu so si ogledovali dogajanje in našel se je tudi kakšen, ki je celo pokukal v notranjost hišice. Če bi imela frači, bi jih z velikim veseljem streljala. Človeška "firbčnost" pač nima meja,  četudi je zares neokusna in nadležna. Vsekakor si bova glamping še privoščila na kakšni drugi lokaciji, ker je res izjemno doživetje in predvsem zelo priročen.

Najina gozdna vila s "škafom", Bled, Slovenija
foto: MatjazP

Notranjost gozdne vile, Bled, Slovenija
Foto: MatjazP