petek, 2. avgust 2013

ŠARMANTEN GOSPOD

Prejšnji četrtek je mojo dušo in srce slabe tri ure razvajal nihče drug kot Leonard Cohen. Koncert sem nestrpno pričakovala in izpolnil je vsa moja pričakovanja. Na koncertu v Stožicah sem končno doživela njegov globok, šarmanten glas, njegovo energijo, angelske backvokalistke ter izjemen spremljevalni band. Izvrstna interpretacija in čarobna barva glasu - nepozabno!

 
 
Najina zgodba žal ne sega prav veliko v preteklost. Ko je imel nazadnje koncert v Ljubljani (oktobra 2010), mi je kolega omenil, da je bil na njegovem koncertu in da je bilo fantastično. Priznam, do tistega dne še nisem slišala za Leonarda. Seveda mi ni dalo miru in sem si priskrbela nekaj CD-jev na moj MP3, s katerim sem premagovala dolge tekaške kilometre. Leonard se mi je seveda takoj vsedel v srce. Njegov žametni glas, poezija, interpretacija, vokalistke... Takrat sem živela v Zagrebu in vsak dan z Leonardom pretekla nevem koliko kilometrov okrog Jaruna. Pozimi, poleti, spomladi in jeseni. Dan za dnem - jaz in Leonard s svojim glasom. Večina tekačev posluša živahno glasbo, mene pa je njegova glasba vedno ponesla in hkrati pomirjala.

Seveda sem ves čas obžalovala, da nisem bila na zadnjem koncertu. Nisem verjela, da se bo še vrnil v našo bližino, glede na njegova leta. In potem letos spomladi zasledim, da bo poleti koncert v Ljubljani. Seveda sem vse poletne načrte podredila temu dogodku. Izpolnila se mi je še ena velika želja in uživala sem vsako minuto. Bilo je fantastično in vsekakor še grem na koncert, če se bo ponudila še kakšna priložnost.

Leonard je samo eden in še vedno tečeva skupaj...


Leonard Cohen, Stožice, Ljubljana
Foto: MatjazP