ponedeljek, 7. april 2014

POSLI V TIRANI

Tirana mi je ostala prav v posebnem spominu. Prvič in zadnjič sem obiskala Tirano po službeni dolžnosti jeseni leta 2009. Naš največji trgovec je tam odpiral svoj prvi glamurozni hipermarket in sploh prvo pravo nakupovalno središče na trgu Albanije, zato je bila potrebna pri sklepanju prvih pogodb z dobavitelji pomoč iz Slovenije. Takrat sem bila še precej mlada, a že dovolj izkušena, da sem bila del te zgodbe.
 
V Tirani so bila sama gradbišča, saj je bilo mesto v razcvetu.
Tirana, Albanija

Zakaj pa mi je Tirana ostala v spominu? Hm, ker so prihajali dobavitelji in z njimi smo en za drugim sklepali pogodbe. V pisarno stopijo trije moški iz zelo uglednega, znanega, multinacionalnega, kozmetičnega podjetja in se niso hoteli z mano pogajati. In sicer iz enega samega razloga - ker sem ženska. Čeprav sem jim lepo razložila, da sem samo jaz tukaj in bodo morali z mano podpisati pogodbo, drugače pač ne bo posla, so mirno odkorakali iz pisarne brez besed. Seveda so se čez tri dni sprijaznili z mojim spolom, se vrnili in smo začeli sodelovati. Ne bi verjela, če ne bi doživela.
 
Naše začasne pisarne in ostali poslovni prostori.
Tirana, Albanija
Pa vendar zakaj sem se te anekdote sploh spomnila?! Ker imam ta trenutek ponudbo za fantastično službo v visoko cenjenem svetovalnem podjetju v Albaniji in na Kosovem. Kljub temu, da sem ženska in bi svetovala pretežno moškim?! Očitno so se tudi v Albaniji časi pošteno spremenili.
 
 
V Tirani so gradili ogromno poslovnih in stanovanjskih zgradb.
Tirana, Albanija

Bolj roza pralni stroj bi težko našli.
Tirana, Albanija

Moderno nakupovalno središče Citypark med gradnjo.
Tirana, Albanija
 
Obmorsko mesto Drač je polno visokih nebotičnikov in hotelov.
Drač, Albanija
 

Ni komentarjev: