ponedeljek, 2. september 2013

BREZ NEŽE MI ŽIVETI NI

Prešerno
 
Cvetje prešerno odpira
svoje cvetne lističe -
za poljube žarkov,
metuljev in vetra.
Morda jih razlikuje.
A poljub je poljub.
Od tega se cveti.
 
Neža Maurer

Poezija Neže Maurer me nedvomno razvaja in osrečuje. Neštetokrat sem samotne in osamljene večere preživela ob njenih navdihujočih besednih zvezah. In to počnem še danes... Prvo zbirko Zmenek sem vzela v roke nekje v študentskih letih. Ker razprodane knjige ni bilo mogoče kupiti, sem na roke v zvezek prepisala vse pesmi. In najlepše še v prenosni telefon, da sem jih vedno imela pri sebi. Vse do danes pridno kupujem pesniške zbirke in jih pogosto prebiram. Do solz me je ganilo tudi osebno srečanje z gospo Maurer. Na literarnem večeru, kjer je redkim navzočim navdušeno prebirala svoje pesmi, sva si stisnili roko in naredili celo skupno fotografijo.

Vzemite v roke kakšno njeno zbirko in si polepšajte večer. Ne bo vam žal.
 
 
Kiklop
 
Samo eno oko imam.
Ni ga,
ki bi me prisilil,
naj gledam samo v tla.
 
Gledal bom naprej
in k višku.
Vi pa iščite svoje koristi
in me pustite pri miru.
 
Neža Maurer