sobota, 5. februar 2011

TAJSKA: LJUBLJANA - FRANKFURT - DUNAJ - BANGKOK (1. dan)

Zjutraj še zadnje priprave pred odhodom. Letim iz Brnika in sicer večerni let do Frankfurta z Adrio, nato Frankfurt - Doha in Doha Bangkok. Po planu bi morala prispeti v Bangkok naslednji dan ob 13.30 po njihovem času (+7 ur). Pa vendar se je zalomilo že na začetku. :( Adria je seveda zamujala v Frankfurt, zaradi zasedenosti zračnega prostora v Frankfurtu. Na letalu se spoznam z g. Alešem iz Ljubljane, ki gre poslovno v Bangkok. Po pristanku v Frankfurtu tečemo po letališču in urejamo vse kontrole. Seveda je pozno zvečer, vse je že zaprto, dela samo en carinik, huda gneča. Ampak po nemško se ne premaknejo... Prispeva do izhoda, vidiva letalo, vendar so vrata že zaprta. Torej mi je avion odletel pred očmi. :(

 

Hm, na okence urediti vse potrebno. Nove karte (let šele popoldan naprej na Dunaj in potem z Dunaja direktno v Bangkok. Seveda ne z Qatarjem, ampak Austian Airlaines. Nič od moje vrhunske karte s Qatarjem. Nazaj bo več sreče. :) V hotel in nekaj za pod zob. Cel dan nimam kaj početi, ne morem niti iz hotela, ker imam samo poletne cunjice, vzunaj pa je minus. :( Končno dočakam let na Dunaj, skoraj še tega zafrknem, ker mi včeraj uslužbenec ni natiskal prave karte. Jao, uspem še to urediti. Že druga "slaba stvar"... Potem gre vse kot po maslu. V Bangkok sicer pridemo en dan pozneje, ampak vse ok. Dokler ne pride vsa prtljaga, razen moje. Neeeeee.... Nimam več nič za obleči, ker sem že vse porabila, nimam polnilcev za telefone. Ježešna... Sicer pa tretja stvar, ki je šla narobe in takrat si rečem, če je to to, potem podpišem. Od sedaj naprej bo pa vse super... :) Prijavim izgubo prtljage in vso proceduro povezano s tem. Ker nimam rezervirane sobe, ne morem povedati kam mi jo naj dostavijo. Pomaga mi Aleš in pove njegov naslov, pa mi jo bo potem on prinesel. Končno na ulicah Bangkoka, kjer doživim "azijski" šok. :)))
 


Porabila = 20 eur na letališčih za hrano in pijačo