nedelja, 6. februar 2011

TAJSKA: AZIJSKI ŠOK V BANGKOKU (2. dan)

Hm, še sreča, da si nisem nič planirala, ker bi šlo vse po vodi. Namreč moj plan je bil, da še isti dan, ko prispem v Bangkok, odpotujem na sever v Chiang Mai z nočnim vlakom. Tako pa sem prispela dan pozneje, precej utrujena (že tri dni na letalih, zadnji let je trajal 11 ur), brez prtljage in brez nastanitve. Vsi so me prepričevali, da ni potrebno nič vnaprej, da je kapacitet dovolj, samo pridem in se zmenim. Ja, seveda... sploh če si prvič v Bangkoku in sploh v Aziji. Zalije te pot od vlage in temperature, šok od rompompoma na ulicah, gneča - pravi cirkus.



Najprej vlak do mesta in jaz naprej še do Rambutri Road. Joj, kakšen šok. Azijski cirkus kot na TV. :) Tavam po ulici in iščem hotel. Vse je full... Bookiram prvo možno sobo, ki je "zapor". Ojojoj... samo toliko, da odložim stvari, se stuširam in grem dalje iskati nekaj bolj normalnega. Vroče je za znoreti. Na ulici najdem drugo sobo, ki je krasna. Prestavim stvari, grem na večerjo in en koktalj, da pridem malo k sebi. :) Aleš mi sporoči, da so našli prtljago in da jo dobim jutri zvečer. Jupiiiii... to je najboljša novica, kar sem jih kdaj slišala. Kajti obleči po tuširanju ponovno isto majico in hlače, ki sta premočeni od potu, je višek moje dogodiščine. Da o spodnjicah sploh ne govorim. Saj sem si jih pametna zvečer umila na roke, vendar se pač v Bangoku nič ne posuši, zaradi tolikšne vlage. :) Ah, šele tako vidimo, kako nič ne potrebujemo v življenju. Samo nekaj malega za pod zob.



Poraba skupaj = 51 eur
- hrana na letališčih = 20 eur
- polnilci za telefone = 160 b
- repelent za komarje = 80 b
- obe sobi = 1050 b
- voda = 40 b
- taxi = 80 b