nedelja, 13. februar 2011

TAJSKA: NAOKOLI PO OTOKU KOH TAO (9. dan)

Jutranji tek, zajtrk potem pa peš do plaže Hiu Wun, ki je čisto na drugi strani otoka. Na Tajskem si vsi rentajo skuterje in skoraj vsi se tudi potem poškodujejo. Jaz sem se odločila, da ne bom rentala skuterja, ampak bom raje hodila peš oziroma najela skuterista in ostala cela. Vsi so namreč hudo potolčeni od padcev na skuterljih - vozi se po levi, seveda vsi omotični od alkohola, ceste so v groznem stanju... Torej nekaj stvari v nahrbtnik in pot pod noge.



Hribovita pokrajina, skozi džunglo po makedamski cesti, metulji, žrgolenje ptic. Super, le vročina me utruja in sem premočena od znoja kot še nikoli. Pridem končno do morja, plaža je obdana z ogromnimi kamni, tako da komaj priplezam do koščka peščene plaže. Zaplavam, da se malo ohladim. Morje je precej razburkano, ker je ta plaža obrnjena na odprto morje. Pojem palačinko z banano in nutello in urno nazaj. Po poti vidim še tablo za View Point in seveda zavijem. Pot je nepričakovano zelo strma in zelo dolga, jaz pa seveda v natikačih že cel dan. Vsi so na motorjih, jaz pa peš. :) Po dobri uri hoje v klanec prispem in res se je izplačalo. Krasen pogled na osrednjo plažo... Danes sem pa že pripravljena tudi na kakšno nočno zabavo do jutra... :)






Skupaj poraba = 64 eur
- hotel = 1000b
- voda = 90b
- hrana = 30b + 40b
- ananas = 20b
- kosilo = 120b
- internet = 200b
- večerja = 260b
- pijača = 920b