ponedeljek, 28. februar 2011

TAJSKA: HRANA NA POTI

Moje prvo potovanje v Azijo se je začelo z odličnim Pad Thaijem z rakci.
Bangkok, Tajska


Na ulici in v restavracijah so priljubljene palačinke z Nutello in banano.
Bangkok, Tajska

Tipičen zajtrk na Tajskem - božansko sadje z jogurtom, pomarančni sok
in toast z marmelado ali umešanimi jajci.
Bangkok, Tajska

Ker mi je bil Pad Thai tako všeč, sem ga jedla skoraj vsak dan.
Koh Tao, Tajska

In še ena različica Pad Thaia - najboljši na potovanju.
Koh Tao, Tajska

Pa še ena palačinka z nutello in banano za malico.
Koh Tao, Tajska

Odlični spomladanski zavitki za mimogrede.
Koh Tao, Tajska

Na ulici na vsakem koraku ponujajo napitke iz svežega sadja.
Koh Phi Phi, Tajska

Tajska je znana po izjemni ulični prehrani - vsak trenutek na vsakem koraku
Koh Phi Phi, Tajska

Moj ulični prigrizek pri tisti teti zgoraj - njami.
Koh Phi Phi, Tajska

Še ena različica Pad Thaia s škampi.
Phuket, Tajska

Potem je bilo pa dovolj - riž z zelenjavo in piščancem.
Chiang Mai, Tajska

O, še en Pad Thai... ni še zadnji. :)
Chiang Mai, Tajska

Posladek med pohajkovanjem po ulicah - slastna borovničeva tortica.
Chiang Mai, Tajska 

Ta je pa res zadnji Pad Thai - ulični in zelo okusen za 1 Euro.
Bangkok, Tajska

Pred odhodom domov še zadnjič - coctail Mojito - FANTASTIKA.
Bangkok, Tajska

Ni komentarjev: