petek, 4. februar 2011

ZAKAJ TAJSKA?

Moje prvo potovanje v svet - Tajska. Kako se je začelo? Do svojih tridesetih sem dopustovala podobno kot velika večina Slovencev. Celo leto sem čakala na 14 dni na hrvaški obali, predvsem v Dalmaciji. Tu in tam sem obiskala Avstrijo, mogoče Italijo. Konec dvajsetih so se začela pogosta službena potovanja po državah bivše Jugoslavije ter po Evropi.

Potovanje po Tajski, februar 2011

Pri skoraj tridesetih sem bila po desetletju zveze samska in za 30. rojstni dan sem si podarila potovanje. Zdaj pa kam, kako? Sama? Ženska? Nikoli prej nikjer daleč, toliko dni sama, daleč stran... Pa vendar sem se odločila, da grem sama, ker sem želela s tem premagati strah pred potovanji in preživeti toliko dni sama ter spoznavati druge popotnike. Kolega mi je takoj priporočil Tajsko. Zakaj Tajsko? Zelo enostavno je potovati, zelo je poceni, hrana odlična, plaže enkratne, morje vrhunsko, popotnikov ogromno, pokrajina je prelepa in doživetij je ogromno. In sem mu verjela... Kupila Lonely Planet in si naredila okviren plan. Karto sem kupila Ljubljana - Munchen - Qatar - Bangkok in nazaj enako za 800 eur. Preveč, ampak sem hotela potovati iz Ljubljane. Starše je seveda skrbelo, mene niti najmanj. Pred odhodom sem se cepila proti hepatitisu A in B (danes se najbrž ne bi). Kupila sem si nahrbtnik in veselo na pot. Budget pa 50 eur na dan. Za vse skupaj sem porabila 2200 eur za nepozabno 25-dnevno doživetje... :))) Tajska za vedno ostane v srcu in kadar koli bi se tja še vrnila. Več ko potujem, bolj mi je všeč. Ker si dobesedno kralj za svoj denar...