torek, 8. februar 2011

TAJSKA: OGROMEN BANGKOK (4. dan)

Uf, danes pa je bil dan. Spala sem odlično, zato se odločim, da podaljšam še za 2 noči, potem pa odrinem dalje. Zajtrk je fantastičen - sveže sadje z jogurtom, toast z marmelado, sveže stisnjen sok, čaj). Tako dobre lubenice in ananasa še nisem jedla. Doma ne jem sadja - preprosto zato, ker ni okusno. Od danes naprej pa ga sploh ne bom več nikoli jedla.



Danes je že lažje. Malo sem se že privadila, tudi naspana sem, tako da se odločim, da grem kar po svoje po mestu. Zemljevid in gremo. Najprej do reke in na pot z rečnim busom do končne postaje. Vse tako smrdi, da mi gre na bruhanje. Umazana reka, na cestah umazanija, polno potepuških psov, ulice smrdijo... Ojojoj... Na ladji prijetno klepetam s študentom strojništva, ki hiti na predavanja. Opazujem znamenitosti vzdolž reke na obeh straneh. Taxi hitro pripelje na cilj in jasno mi je, zakaj je tako priljubljeno to prevozno sredstvo. Ker po ulicah je takšna gneča, da ne prideš v eni uri nikamor. Po reki, nekaj minut za enako razdaljo. Kupim si celodnevno karto za Sky Train in se peljem do Lumpini Parka. Lep park z umazano stoječo vodo, v okolici pa sami izjemni nebotičniki. V parku je tudi fitnes na prostem. Super ideja za to vročino. Pot nadaljujem do poslovnega dela Siam. Tukaj je glavno nakupovalno središče. Takšnega šoping centra še nisem videla... odprta usta!!! Luksuzne znamke in vse se blešči. Zadržim se nekaj minut in odpotujem dalje do Chatuchak Parka na severu. Klepetam s študentom ekonomije in ne more se načuditi koliko vem o Bangkoku in koliko znamenitosti sem si že pogledala. On praktično ne ve nič povedati o svojem mestu. Metro je čisto nov, čist, lep, ljudje zelo kulturni... presenetljivo. Pogledam si vse mestne znamenitosti (templje, parke, poslovni del mesta, golf igrišče, Grand Palace...). Na koncu tudi malo zaidem v kitajsko četrt, kjer ni nobenega turista. Začnejo me kar malo čudno gledati, zato hitro obrnem in nazaj do turističnega dela mesta. Da ne pristanem v kakšnem loncu... :) Hotel, tuširanje, večerja, vrhunski mojito ter na net urediti let za Surat Thani. Odločila sem se za Koh Tao za naslednjo lokacijo. Oljna masaža in spanje. Jutri grem na organiziran izlet v Ayuttayo. Zbor že ob 7h... Adijo pamet!










Poraba skupaj = 38 eur
- hotel = 650b
- voda = 37b
- taxi boat = 14b
- skytrain = 100b
- taxi = 70b
- vstopnina wat = 50b
- internet = 120b
- masaža = 250b
- večerja = 220b