sobota, 19. februar 2011

TAJSKA: TURISTIČEN PATONG NA PHUKETU (15. dan)

Privoščim si jutranji tek po Patongu, ki zelo spominja na ulice Bangkoka. :( Nič kaj prijetno in zelo zelo soparno in vroče že zjutraj. Na plaži uživamo do večera. Je pa ta plaža in okolica čisto nekaj drugega v primerjavi z prejšnjima lokacijama. Cel Patong je zelo turistična destinacija za tedenske dopuste. Na plaži je ležalnik pri ležalniku v več vrstah, vsako minuto pride prodajalec nečesa do tebe in ti teži na polno. Torej ni niti minute miru in počitka.



Torej Tajska ima dva (ali pa še več) obrazov in Patong sigurno ni moja izbira ter način doživljanja počitnic. Nisem prav dosti slabe volje, ker sem se prišla sem naplesat do jutra. Patong je znan po odličnih diskotekah z najboljšimi DJ-ji. In res je... nikoli do sedaj boljše diskoteke, boljše glasbe in boljše zabave. :))) Naplešem se za nazaj in naprej!!! Hm, je pa zadeva takšna. Fantje stare celine so zelo zaposleni z domačinkami - oziroma prej obratno: one so z njimi. Tajkam je namreč velik cilj v življenju, da si najdejo turista in da jo odpelje s seboj, ker na Tajskem ni prihodnosti za njo oziroma mora zelo veliko delati, da lahko sploh preživi. Tako je tukaj poteka pravi boj za vsakega turista in jaz sem imela celo noč popoln mir in čas zase ter za ples. :)


Skupaj poraba = 110 eur
- hotel = 1000
- zajtrk = 200
- ležalnik = 100
- večerja = 620
- hlače pri krojaču = 500
- pijača= 2200