torek, 22. februar 2011

TAJSKA: NA SEVER V CHIANG MAI (17. dan)

Zgodnje prebujanje, pakiranje, prevoz do letališča, let v Chiang Mai. Vse po načrtih, tako da sem že opoldan v Julie's Guesthouse, ki mi ga je priporočil prijatelj. Izgleda dobro, vzamem seveda najboljšo sobo in sem zadovoljna. Moj prvi guesthouse v življenju. Zanimivo... :)
 


Že na letalu spoznam fanta iz Irske, ki je varčeval približno 5 let, pustil službo in se odpravil v svet. Privarčeval je 60.000 eur in bo potoval dokler mu ne zmanjka denarja oziroma se ne naveliča. Nato se bo vrnil, poiskal službo in ponovil vajo. "Jaz bi tudi tako", si rečem. :) Pridruži se mi na ogledu celega mesta s kolesom. Kolo je super, ker je res vroče za znoreti. Na koncu posediva v mestnem parku. Zvečer k sosedom na oljno masažo. Je bil že čas... Z masažami sem imela namreč neprijetno izkušnjo. Na Tajsko sem prišla s tremi cilji: vsak dan jesti škampe, se dobro zmasirati ter uživati na plažah. No, prve tri dni sem se veselo hodila masirati, dokler se mi niso vnele mišice in je bolelo kot hudič. Toliko o mojem pretiravanju. Zato se nisem masirala vse od Bangkoka do danes. Zdaj bom lahko spet malo pretiravala, saj grem potem domov. :)





Skupaj stroški = 123 eur
- letalo = 89 eur
- transfer = 150
- trgovina = 340
- kosilo = 160
- masaža = 320
- taxi = 120
- soba = 350
- pijača = 100