sreda, 23. februar 2011

TAJSKA: IZLET V DOI SUTHEP (18. dan)

Jutranji tek po Chiang Mai-u. Skoraj se izgubim po teh njihovih pravokotnih ulicah znotraj starega dela mesta. Vzela sem sicer s seboj zemljevid, ampak sem ga med tekom izgubila. Joj, nisem pa poznala svoje ulice. Malce je trajalo, sem pa zato več pretekla. :) Z Jamesom greva so Doi Suthep pogledati tempelj.

 

Krasno doživetje... :) Na poti nazaj se ustaviva še v ZOO in preživiva tam cel popoldan, ker je ogromen in res imajo veliko živali. Načeloma nisem zagovornica ZOO-jev in jih ne obiskujem. Tukaj sem žal prekršila svoje načelo. :( Zvečer v lobiju spoznam Shawn - Nizozemko, katere zgodba je tragična, vendar je po mojem mnenju zelo dobro izkoristila nastalo situacijo. Starši so ji umrli v prometni nesreči in je ostala sama. Odločila se je, da po končani srednji šoli odda v najem hišo in potuje po svetu s tem denarjem. Večkrat se tudi vmes vrne vmes na kratko domov. Tako je na poti že skoraj 2 leti. :) Kakšne zgodbe...
 







Skupaj stroški = 32 eur
- hotel = 350
- tuk tuk = 80
- hrana = 70+20+20+40+200+200
- vstopnina ZOO = 200
- masaža = 180
- pijača = 50