sreda, 9. februar 2011

TAJSKA: ZGODOVINSKA AYUTTAYA (5. dan)

Ko mi zvoni budilka, me skoraj zadane kap. Še vedno me grozno muči jet leg. Neverjetno... Kombi pobere vsakega pred svojim hotelom in nas odpelje do Ayuttaye. Po poti spim kot mali otrok, čeprav nas prav pošteno premetava. Ogledamo si ostanke šestih templjev v Ayuttayi ter buda takšen in buda drugačen. Ležeči, stoječi, sedeči...



Na tajskih ulicah je polno potepuških psov v skupinah in je na začetku kar malo grozljivo. Moram priznati, da sem se jih na začetku kar precej bala in se jim zelo umikala. Nato sem ugotovila, da mi nič nočejo. Lačni niso, ker imajo hrane več kot dovolj, saj vsi domačini jedo na ulicah in ostanke hrane in embalaže odvržejo preprosto na tla. Ti psi seveda to hrano pojedo. Njihov izgled je pa res zgrozen - umazani, bolni, brez dlake, lise po telesu... :( Po vrnitvi v Bangkok na večerjo, malo po ulicah, spet na masažo ter na fish spa. Noge daš v majhen bazen z ribicami in te ribice ti lepo pojedo vso odmrlo kožo. Čuden občutek, ko te nežno grizljajo po nogah. :) Let v RAJ imam že ob 7h... Komaj čakam!










Poraba skupaj = 45,5 eur
- hotel = 650b
- izlet = 650 b
- voda = 70b
- kosilo = 130b
- internet = 40b
- masaže = 370b