četrtek, 10. februar 2011

TAJSKA: BANGKOK - KOH TAO (6. dan)

Vstala ob 3h, pakiranje, na letališče, ki je ogromno in čisto novo. Včeraj me je malce skrbelo, ali bo šofer, ki sem si ga naročila do letališča res prišel po mene ob 4h zjutraj. In seveda je. Še on je mene čakal pred hotelom.



Hm, glede na to, da na tajskem bolj malo ljudi govori angleško, stvari tečejo odlično. Organizacija je na vrhuncu in odlično so vsi med seboj povezani. Torej na ulici kjerkoli kupiš karto za prevoz, na listek ti napišejo tvoj hotel ter destinacijo, plačaš in čakaš. In vedno teče kot po maslu. Oseba, ki te pride iskati, ne govori angleško, ker so to lokalci, ampak ima samo listek. Vsi so prijazni, pomagajo pri nošenju prtljage. Sploh ne vem, kolikokrat sem sploh dvignila nahrbtnik na rame, tako so prijazni. :) Tudi glede hrane na ulici mi postane jasno. Ob 4h zjutraj imajo na ulicah že vso hrano kuhano, kar me začudi. Hitro mi postane jasno - ta hrana sploh ni namenjena turistom, kot sem jaz mislila, temveč domačinom. Doma imajo namreč zelo malo prostora (komaj za spati) in sploh nimajo kuhinj, zato sploh ne kuhajo doma. Vso hrano kupijo na ulicah. Ob 4h so si vsi kupovali za s seboj hrano za čez dan - juho, riž, meso... in seveda v plastičnih vrečkah in posodah za enkratno uporabo. Grozaaaa... toliko plastike vsak dan, mi pa tako pazimo. Polet do Surat Thani mine kot bi mignil. Vzamem takoj ladjo do Koh Tao. Traja nekoliko dlje, ker se ustavimo še na Koh Samui in Koh Phangan. Vidim, da isti čoln vozi na Koh Tao tudi iz Bangkoka. Res super!! :) Spet sem se nekaj naučila - preveri vse transportne možnosti. :))) Uživam na ladji, komaj čakam plavanje. Hotel sem si prej rezervirala, tako da se hitro nastanim. Zdaj sem že bolj pametna in ne rezerviram hotela na glavni ulici, ampak malo stran, da imam miren spanec. :) Kako lepo mi gredo potovalne lekcije v glavo. :) Super, super hotel z mrzlo vodo. Očitno tukaj ne bom potrebovala tople vode za tuširanje. Peščena plaža, kopanje, sončenje, večerja in v hotel. Ne morem več gledati, tako sem zaspana.





Skupaj poraba = 112 eur
- hotel = 1000b
- prevoz do letališča = 130b
- letalo = 2220b
- rogljiček = 85
- voda = 75b
- ladja do Koh Tao = 900b
- lubenica = 35b
- večerja = 240b