torek, 17. september 2013

PANOGA PRILOŽNOSTI

Večino časa razmišljam kako smo državljani Republike Slovenije neumni. Res bi želela, da je drugače, a bodo očitno potrebne korenite spremembe v našem načinu razmišljanja in doživljanja naše prelepe pokrajine. Nimam se še za strašno popotnico, ampak nekaj sveta sem pa že videla. Boli me, ko pridem prvo nedeljo v septembru popoldan na Bled in se osamljeno sprehajam okrog najlepšega jezera daleč naokoli. Da ne govorim o tem, kako Bled izgleda decembra. Vse je zaprto in opustošeno. Komajda dobiš kremšnito v edinem odprtem lokalu.
 
Blejski vintgar, Slovenija
foto: MatjazP


Groza me je teh dejstev. Naša mala Slovenija je tako prekrasna država, imamo znamenitosti, ki jih ne znamo pokazati gostom oziroma privabiti nove. V Sloveniji se lahko vse štiri letne čase ukvarjamo z vsemi možnimi športi. Imamo hribe, jezera, terme, gradove, golf, jame, rudnike, smučišča, prekrasna mesta, lepo Ljubljano. In za povrh še odlično hrano. Res ne vem, kaj bi še radi. Mala Madeira na leto privabi 1,2 mio turistov. Je že res, da ima privlačnejše podnebje, ampak zato imamo mi raznolikost. Na Madeiri so se odločili za turizem in se temu vsi prilagodili. In lahko vam rečem, da živijo zelo lepo in umirjeno z nadpovprečnim BDP-jem na prebivalca.
 
Večino mojih mislih je povzel v Mladini prof. dr. Bogomir Kovač v kolumni Panoga priložnosti. Le kdaj bo naša vlada spregledala in Slovenijo spremenila v pravo turistično destinacijo. Vsi državljani bi od teh prihodkov lahko zelo dobro živeli. Potrebna je le odločitev.
 
Žal se nikoli ne zavedamo kaj imamo, dokler imamo. Zavedamo se šele, ko nekaj izgubimo.