sreda, 7. maj 2014

OTVORITEV SEZONE - LUBNIK (1.025 m)

Včeraj sem pisarno z velikim veseljem zamenjala za "pisarno v naravi". Vreme je bilo odlično za otvoritev sezone planinarjenja. Ker je visoko še precej snega, sem se povzpela na škofjeloški Lubnik. Na Lubnik se odpravimo iz mestnega središča in na vrhu nas čaka postojanka - dom na Lubniku, kjer lahko pijemo, jemo in celo prespimo.
 
Pogled z vrha na Kamniško-Savinjske Alpe in Kranj
Lubnik, Slovenija
Začela sem v vasi Vincarje pod Lubnikom. Dostop do vrha "po grebenu" poteka po gozdni poti, ki je precej strma, in traja približno dve uri zmerne hoje.
 
Na poti navzgor so krasne "gozdne" instalacije.
Lubnik, Slovenija


Na določenih točkah vzpona se odpre razgled na sosednje hribovje.
Lubnik, Slovenija


Zanimiva markacija, ki jo zaradi njene velikosti res težko spregledaš.
Lubnik, Slovenija
 
Na vrhu vas pričaka krasen razgled v vse smeri. Ker je bilo vreme res prekrasno, je razgled ponujal na najboljše - Triglav, Ratitovec, Jelovica, Golica, Stol, Storžič, Jošt, Tolsti vrh, Krvavec, Velika planina, Menina planina. Pogled v dolino na Škofjo Loko in Kranj.
 
Po dveh urah zmerne hoje prispete na vrh.
Lubnik, Slovenija

Pogled proti Julijskim Alpam s Triglavom v ozadju.
Lubnik, Slovenija
 
Krasen razgled na Kamniško - Savinjske Alpe.
Lubnik, Slovenija
 
Sestopila sem v smeri vasi Gabrovo ter mimo Starega gradu nazaj v Vincarje, tako da sem naredila krasno krožno pot. Čeprav je hrib nizek, se nabere veliko višinske razlike, saj je izhodišče precej nizko.
 
Moja pisarna za en prekrasen, sončen dan.
Lubnik, Slovenija
 
Izhodišče: Vincarje, Škofja Loka (350 m)
Najvišja točka: Lubnik (1.025 m)
Višinska razlika: 675 m
Trajanje: 2 uri za vzpon, 2 uri za sestop

Dom na Lubniku, kjer lahko pijemo, jemo in tudi prespimo.
Lubnik, Slovenija
 

Ni komentarjev: