sobota, 23. avgust 2014

JAPONSKA: DENAR IN PLAČEVANJE

Do sedaj sva vedno potovala brez plana. Torej samo letalska karta, potem pa za nosom. Brez rezervacij, brez plana. Tokrat pa je malce drugače. Vsi, ki so že obiskali Japonsko, so me posvarili, da je tam kultura drugačna. Da si naj pripravim plan, rezerviram hotele in seveda je potrebno že doma kupiti tudi karto za vlake (Japan Rail Pass), o čemer sem že pisala. 

Japonske Jene si priskrbite doma pred odhodom.
Potovanje Japonska 2014


Vseeno sem malce trmarila do zadnjega, a ko sem pred približno mesecem dni opazila, da cene nastanitev strmo naraščajo, sva tudi nastanitve rezervirala. Ni kaj, če želiš privarčevati nekaj 100 evrov (oziroma jih nameniti za dobro kosilo), potem je včasih bolj pametno popustiti. :)

Tako sem dobila tudi več namigov glede plačevanja in valute. Menda nam tam bančne kartice ne delajo, tako da so velike težave z dviganjem denarja in tudi s plačevanjem. Podobno je z zamenjavo denarja, zato je najbolje to urediti doma pred odhodom.

Nakupni tečaj je trenutno 1 EUR = 134 ¥.
Potovanje Japonska 2014

Valuta je Jen in ima latinizirano oznako ¥, lokalna oznaka pa je 円. Nakupni tečaj je ta teden bil 1 EUR = 134 ¥. 

Bankovec za 10.000 Jenov. To je skoraj 75 Evrov.
Potovanje Japonska 2014

Več izkušenj in pravih resnic o plačevanju in dvigovanju denarja pa po prihodu domov. Čeprav sva se zdaj tako založila z gotovino, da verjetno ne bom izkušnje niti potrebovala. Vsaj upam... :)

Bankovca za 5.000 in 1.000 Jenov.
Potovanje Japonska 2014

Ni komentarjev: