ponedeljek, 8. september 2014

JAPONSKA: USPELO NAMA JE (9. dan)

Napočil je dan, ko sva se s hitrim vlakom odpeljala na dolgo pot nazaj proti Tokyu. Zadnji štirje dnevi v prestolnici Japonske, kar pa ne pomeni, da sva raziskovala samo Tokyo. Za Tokyo je en dan in pol več kot dovolj, če nisi prav velik ljubitelj velemest.

Vlaki na Japonskem so točni na sekundo in vse je organizirano do potankosti.
Hiroshima, Japonska

Danes naju je res čakala dolga pot z vlakom in sicer neverjetnih 895 kilometrov. Šinkansen NOZOMI jih premaga v 243 minutah - torej dobre štiri ure. Leti kot strela. Ko sva včeraj rezervirala sedeže, sem vkljudno prosila, če lahko dobiva sedeže na levi strani, če se bo mogoče odprl znameniti vulkan MT. FUJI. Vremenska napoved je bila sicer slaba, a nikoli ne veš. In glej ga zlomka - časa je bilo ravno vsega skupaj nekaj 10 sekund (ker vlak tako drvi). Uspelo nama je videti v vsej svoji lepoti tudi vulkan, ki sva ga že prečrtala. Lep, krasen, visok, mogočen Mt. Fuji.

Izjemen pogled na veličasten Mt. Fuji iz vlaka.
Mt. Fuji, Japonska

Lokacijo hotela v Tokyu sva izbrala zelo premišljeno in načrtno. Izbrala sva ga ob drugi največji postaji v Tokyu, postaji Ueno. Veliko sva imela še v planu za videti in izkazala se je kot prava odločitev. Tokyo ima odličen Metro, vendar pa ni vključen v sistem JRP, zato si je karto potrebno kupiti. V JRP pa sta vključeni dve liniji in ena izmed njih je Yamanote Line, ki vozi na nekaj sekund v krožni liniji po Tokyu. Z njo lahko dosežete vse glavne soseske in znamenitosti, kar pomeni ponovno brezplačen prevoz po Tokyu.

Postaja Ueno je odlično izhodišče za raziskovanje metropole.
Tokyo, Japonska

Kar me je presenetilo v mestu - zelo malo prometa in naravnost svež zrak. Nobenega smoga, prahu in gneče kot smo je vajeni v vseh podobnih metropolah. Tokyo ima več kot 13 milijonov prebivalcev, z okolico celo 20 milijonov. Najprej sva se podala seveda do predela SHINJUKU, ki je poznana kot electric town. Ogromno trgovin z vsemi mogočimi električnimi aparati.

V električem mestu "Shinjuku" najdete vse možne električne izdelke.
Tokyo, Japonska

Naslednja postaja je bila HARAJUKU, od koder sva se podala kar peš po ulici OMOTESANDO do SHIBUYE. Ulica Omotesando je na las podobna pariški nakupovalni ulici, kjer domujejo same vrhunske in zelo priznane blagovne znamke. Trgovina pri trgovini, ljudje pa kupujejo kot zmešani. O krizi ne duha ne sluha.

Nakupovalna ulica Omotesando je polna najbolj prestižnih trgovin.
Tokyo, Japonska

V večjih in tudi manjših mestih na Japonskem večinoma nekaj korakov stran od železniških postaj so napisi PACHINKO & SLOT. Ogromne nekajnadstropne hiše, v katere se ne da niti pokukati. Ampak ko pa vstopiš, pa je to drugi svet. Igralni avtomati in polno Japoncev vseh starosti ter tako glasna glasba, da se je nemogoče pogovarjati. Nažigajo igrice in so čisto v svojem svetu. In to za velike denarje - prišel je en študent in brez težav vstavil v avtomat bankovec za 10.000 ¥ (70 EUR) . Sva kar pobegnila!

Japonci se očitno neizmerno zabavajo ob igralnih avtomatih.
Tokyo, Japonska

Malce nama je še ponagajal dež in začelo se je že temniti, zato nisva uspela doživeti popolnega utripa SHIBUYE. Odločila sva se, da se jutri vrneva in vidiva to slavno točko, kjer gre ogromno ljudi naenkrat čez cesto. O tem pa več jutri...


Stroški dneva = 64
- hotel Sunroute Hiroshima = 34 EUR (nočitev za 2 osebi brez zajtrka)
- tramvaj Hiroshima do žel. postaje = 320 ¥ (2,4 EUR)
- malica (sedviči, čokolade) = 810 ¥ (6 EUR)
- 4 piškoti = 340 ¥ (2,5 EUR)
- kava = 340 ¥ (2,5 EUR)
- voda 0,5l = 108 ¥ (0,8 EUR)
- kosilo pohana piška, riž, juha, solata = 1.512 ¥ (11,3 EUR)
- trgovina (jogurti, kruh) = 591 ¥ (4,4 EUR)    


Zemljevid poti
Relacija:  Hiroshima - Tokyo
Trajanje: 243 min
Prevoženi km = 895 km
Cena vozovnice z JRP = 0 ¥ (0 EUR)
Cena vozovnic brez JRP = 19.080 ¥ (142,4 EUR)



Ni komentarjev: