sreda, 19. februar 2014

KOSTARIKA: PREMIK DO PACIFIŠKE OBALE (11. dan)

Končno je napočil čas za uživanje in poležavanje na plaži ter kopanje. Če bi bila še en dan v teh hribih, bi zmrznila. Že nekaj dni sem dan in noč v istih oblačilih, ker je res mrzlo in nimam dolgih in toplih oblačil dovolj s seboj. No, vsega hudega je enkrat konec in Andreja si je za naslednjo lokacijo zaželela najlepšo plažo na Kostariki. In seveda je hotela mini hotelček tik ob plaži z najboljšo restavracijo daleč naokoli. Da ji seveda nekdo pripravi odlično večerjo vsak dan. Izbrala sva obalno mesto Santa Teresa in zadela jackpot.
Pogled na Pacifik s terase najinega bungalova.
 Santa Teresa, Kostarika
Na pot sva šla že ob sedmih zjutraj, saj je pot zelo zelo dolga. Ponovno sva morala, zaradi najine "izbirčne" naslednje lokacije, vzeti organizirani in ne lokalni prevoz. Če bi si izbrala kakšno lokacijo na severu pacifiške obale, bi mogoče še šlo, tako pa ni bilo druge izbire. Ko napolnijo cel kombi backpackerjev, se odpravimo iz hribov proti obali. Cesta je makadamska, prašna, vijugasta, luknjasta in ozka. Peljemo se približno tri ure do pristanišča Puntarenas, kjer nas šofer kombija zapusti, nam kupi karte in se sami vkrcamo na trajekt.
Vkrcavanje na trajekt, ki je na las podoben našim na Jadranu.
Puntarenas, Kostarika
Trajekt je bilo čisto enak, kot jih poznamo na hrvaški obali, tako da sem si predstavljala pot na Brač. Na trajektu nas je zabaval gospod, ki je čistil palubo in poplesaval salso s svojo metlo. Nisem mogla verjeti, kakšno zabavo si je naredil ob čisto običajnem opravilu in pri tem še pošteno zabaval vse potnike. Meni je končno postalo vroče, tako da sem končno spet v poletnih oblačilih in natikačih. :)

Trajekt je odpeljal ob 9h in vožnja je trajala uro in pol.
Mesto Puntarenas je še nekako izgledalo kot pristanišče, ampak naša ciljna točka pa ni bilo podobna ničemur. Haha... Ena hiša, nekaj avtomobilov in to je to. Na drugi strani smo morali v množici poiskati svojega novega šoferja. Seveda ni imel nobene oznake, tako da smo se pač čisto po instinktu našli. Počakamo ostale in se odpeljemo po makadamski, prašni, vijugasti cesti ob obali proti mestu Manzanillo.
Pristanišče na drugi strani je zelo majhno in sploh ni mesta.
Playa Naranjo, Kostarika

Tam so nas spet preložili v drug kombi in smo nadaljevali pot proti plaži Santa Teresa. Ob cesti sproti odlagamo potnike in midva ostaneva zadnja v kombiju. Okrog 15h prispeva tudi midva do najinega raja - krasen bungalov s pogledom na morje. Čez cesto pa rajska plaža in seveda, kar je najbolj pomembno, nikjer nikogar.
Skupaj dnevni stroški = 182 €
- hotel Mar Inn = 49,50 €
- prevoz do Santa Terese = 120 $ (92,3 €)
- kosilo v restavraciji = 16.500 ¢ (23,57 €)
- trgovina = 6.200 ¢ (8,86 €)
- voda, kava, čaj = 4.200 ¢ (6 €)
- taxi do trgovine = 2.000 ¢ (2,86 €)
Pot od Monteverde do Puntarenasa in naprej v Santa Tereso.