sreda, 26. februar 2014

KOSTARIKA: ZADNJI DAN NA PLAŽI (18. dan)

Ooo, jutranjim in večernim živalskim zvokom, se pridružijo še opice. Strašni in glasni zvoki prihajajo iz ust velikih, črnih opic, ki živijo v gozdu tik ob hotelu. Čez dan jih tudi lahko opazujeva na vejah. To so "howler monkeys", ki so znane po svojem glasnem rjovenju, ki se sliši tudi več kilometrov.

Idealne vremenske razmere na idealni plaži v senčki pod palmo.
Playa Samara, Kostarika
Zadnji dan na čudoviti plaži je potrebno res izkoristiti. Jutri odpotujeva v notranjost države in potem počasi proti domu. Danes je prvi dan, ko sva si rekla, da počasi se nama pa že malce toži po domači postelji in domači hrani.

Najina parcela na plaži tik pred sončnim zahodom.

Ko sem prvič pred štirimi leti šla na potovanje "v svet" za 25 dni, nisem niti vedela v kaj se spuščam, saj sem do tistega leta imela največ 14-dnevne počitnice. Od takrat lahko samo še rečem, da so enkrat na leto počitnice v kosu 3 tedne nujne. Jaz bi celo predpisala po zakonu, da mora delavec vzeti v kosu 3 tedne dopusta. Gre za to, da prvi teden niti malo ne odklopiš službe in obveznosti domačega okolja. Drugi teden že nekoliko, pa vendar po 14-ih dneh greš domov, ampak ne prav z velikim veseljem. Po dveh tednih in pol pa si rečeš, zdaj sem pa spočit, želim domov in sem pripravljen na nove zmage. Zadnji del potovanja je nato še tista pika na i, ampak potem se pa res z veseljem vrneš domov in si željan vrnitve. To se je nama zgodilo danes in se mi vsako leto na potovanju nekje 18. ali 19. dan.

Opazovanje domačinov pri lovljenju rib ob sončnem zahodu.
Playa Samara, Kostarika

Vsak večer na plažo pridejo tudi lokalni ribiči, ki so spretno lovijo kar z laksom na rolici. Ne vem kako se strokovno reče tem pripomočkom. :) Plaža Samara je čudovit kraj in sigurno še prideva sem na počitnice.

Domačini se s kolesi pripeljejo loviti ribe za večerjo.
Opoldan sva si še uredila prevoz do mesta Alajuela, najine zadnje postojanke na potovanju. Uspela sva celo najti avtobusno postajo. Hm, če to lahko temu tako rečemo. Ena deklica za pultom (pol metra) skrita ob lokalu, tako da sva res komaj našla. Karte je potrebno kupiti vnaprej, ker je sedežev omejeno. Ko je bus poln, je poln. Na list si zapisuje seznam potnikov, plačaš in dobiš številko sedeža. Jutri ob 9h zjutraj je odhod s tega mesta.

Še zadnji poslovilni selfie na čudoviti plaži Samara.

Skupaj stroški dneva = 104 eur
- hotel Samara Pacific Lodge = 59 eur
- trgovina = 7.600 ¢ (10,5 eur)
- kosilo = 13.300 ¢ (18,2 eur)
- leseni krožnik za spomin = 5.500 ¢ (7,5 eur)
- sladica = 4.600 ¢ (6,3 eur)