ponedeljek, 24. februar 2014

KOSTARIKA: S KOLESOM PO PLAŽI (16. dan)

Za našim hotelom je pravi "naravni" živalski vrt. Domače živali se glasno pogovarjajo dolgo v noč in tudi zgodaj zjutraj si imajo veliko za povedati. Tako je spanec krajši kot bi si ga oba želela. Nič zato, saj sva na dopustu. :) Glede na to, kar sva videla včeraj, se odločiva, da vseeno peš ne bova mogla raziskovati Samare, zato se odločiva za najem koles za 3 dni - pinki in modro kolo za naju. :)

Parkirišče za najini izposojeni kolesi - moder za fantke in roza za punčke.
Playa Samara, Kostarika

Najprej do plaže Samare, v senčko pod palmo in kopanje v fantastičnem oceanu. Tukaj si lahko tudi najamete surf in šolo deskanja, saj je morje zelo primerno za učenje. Zadnji dan mi je bilo prav žal, da se nisem odločila, ker so razmere za učenje res idealne.

Ob cesti prodajajo sadje in zelenjavo ter sveže iztisnjene sadne sokove.

Do začetka plaže sva imela s kolesom le nekaj minut in potem sva si na plaži izbrala vsakič drugo lokacijo. Plaža ima ogromna, saj je dolga kakšnih 5 kilometrov in smo se porazgubili ob plaži. Prvič sem se po plaži vozila s kolesom kot po cesti. Pravo doživetje... Imela sem pa tudi že prvi dan smolo, saj sem na školjkah uničila pnevmatiko in morala peš domov. :)

Vožnja s kolesom po plaži je pravo doživetje.
Playa Samara, Kostarika

Pred popoldanskim počitkom v hotelu sva si privoščila še tradicionalno kostariško kosilo - ceviche in casado. Ceviche je surova riba narezana na koščke z limoninim sokom in nekaj malega zelenjave. Casado pa je sestavljen obrok iz riža, črnega fižola, jajčke, ocvrte banane, zelenjave in mesa po izbiri (riba, svinjina, piščanec...).

Tipična kostariška jed - casado z ribo in v ozadju še ceviche.

Popoldansko kopanje sva si želela preživeti na sosednji plaži, zato sva se s kolesi napotila v drugo smer - severno od Playe Samare. Playa Samara ima takšno lego, da sonce precej hitro izgine za hrib in ni viden sončni zahod, zato sva si želela na to sosednjo plažo, kjer so menda res lepi sončni zahodi. Po 10 minutah kolesarjenja po makadamski cesti prispeva do plaže, kjer pa naju ustavijo napisi - pazite, krokodili v reki. OMG!

Opozorila na divji plaži - pazite na krokodile v rečni strugi.
Playa Buena Vista, Kostarika

Niso nama povedali, da se na začetku plaže izliva v morje reka s precej široko strugo. Mostu seveda ni in prečkati je potrebno reko. Ob oseki pa reke ni oziroma je je zelo malo (spodaj na sliki). Vendar popoldan se približuje plima in na to naju k sreči opozori en domačin, ki je ravno tam. Drugače ni nikjer žive duše in počutiva se prav čudno. Domačin naju prijazno opozori, da imava časa še kakšni dve uri, potem pa bo reka narasla in se ne bova mogla vrniti. Hm, pa še opozorilo za krokodile. Sicer priveževa kolesi za en drog, se malce razgledava, ampak se odločiva, da vseeno ne bi rada spala na plaži. Vrneva se do plaže Samare in preživiva krasno popoldne.

Prazna rečna struga tik pred izlivom v morje, ki jo je potrebno prečkati.

Skupaj dnevni stroški = 142 eur
- hotel Samara Pacific Lodge = 59 eur
- najem koles za 3 dni = 25.000 ¢ (34 eur)
- trgovina = 3.500 ¢ (4,8 eur)
- kosilo = 8.900 ¢ (12 eur)
- tri verižice za domov za nečake = 7.000 ¢ (9,6 eur)
- pranje oblačil = 10 $
- sladica = 9.000 ¢ (12,5 eur)